مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل:

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته قوه قضائیه

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در پیامی به مناسبت هفته قوه قضاییه، ضمن تبریک این ایام به تلاشگران عرصه قضا، همکاری مستمر دادگستری و دادستانی استان با کمیته امداد را گامی راهبردی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و احقاق حقوق خانواده‌های نیازمند دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگاه از اردبیل،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، متن پیام علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به مناسبت هفته قوه قضائیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

هفته قوه قضاییه، یادآور مجاهدت‌های بی‌بدیل شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان است؛ شخصیتی که با تبیین اندیشه‌های بلند اسلامی، مسیر عدالت‌گستری و صیانت از حقوق مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی هموار ساخت.

 

اینجانب فرارسیدن هفتم تیرماه، سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش را به تمامی تلاشگران عرصه قضا، دادگستری و دادستانی استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

 

بدون تردید، امنیت، عدالت و آرامش امروز جامعه مرهون تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی قضات شریف و کارکنان خدوم دستگاه قضایی است. در این میان، کمیته امداد امام خمینی(ره) همواره خود را نیازمند حمایت‌های قانونی و خیرخواهانه دستگاه قضایی می‌داند. تعامل سازنده دادگستری و دادستانی استان اردبیل با این نهاد انقلابی در دیدار و همنشینی با خانوار تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه و همچنین رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی مددجویان، در مسیر احقاق حق و گره‌گشایی از زندگی محرومان، نقشی بی‌بدیل و راهگشا داشته است.

 

اینجانب ضمن قدردانی از اهتمام ویژه مسئولان قضایی استان در حمایت از حقوق محرومان و تعامل تنگاتنگ با کمیته امداد در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و حل معضلات حقوقی خانواده‌های تحت حمایت، توفیق روزافزون این عزیزان را در مسیر اجرای عدالت از خداوند متعال خواستارم.

 

امید است با تداوم این همدلی و همکاری‌های بین‌دستگاهی، شاهد گسترش بیش از پیش عدالت اجتماعی و رفع دغدغه‌های معیشتی و حقوقی جامعه هدف این نهاد باشیم.