به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگاه از اردبیل،به مناسبت سومین روز شهادت امام حسین (ع) و یاران وفادارش و همچنین شهادت امام زینالعابدین (ع)، مراسم دستهعزاداری شهرداری اردبیل برگزار شد.
در این مراسم، کارکنان شهرداری اردبیل با تشکیل دستهی عزادار، در سطح شهر حضور یافته و با ابراز سوگواری برای مصائب اهلبیت (ع)، در مراسم عزاداری شرکت کردند. این مراسم با حضور محمود صفری، شهردار اردبیل، میر محمد سیدهاشمی رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری برگزار شد.
عزاداران در این مراسم با ذکر مصائب امام حسین (ع) و یاران ایشان، به سوگ ایام محرم الحرام نشستند.
محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید. × = 25