به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نگاه از اردبیل،به نقل از روابط عمومی اداره کل امور عشایر استان اردبیل، علی پیرجاهد، مدیرکل امور عشایر اردبیل، با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)، از آغاز پویشی مومنانه و همدلانه خبر داد.
وی با اشاره به توافق با ستاد دیه استان افزود: متأسفانه هشت نفر از عشایر غیور به دلیل عدم تمکن مالی و جرائم غیرعمد، بیش از یک سال است که از خانواده دور ماندهاند.
پیرجاهد تأکید کرد: با جمعآوری ۴۰۰ میلیون تومان به نیت ثامنالحجج (ع)، این عزیزان آزاد شده و دیگر هیچ محکوم مالی غیرعمد عشایری در زندانهای استان نخواهیم داشت.
وی در پایان از ریشسفیدان و خیرین دعوت کرد نذورات خود را به کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۵۰۱۰۶۱۷۱ (گروه جهادی یاوران مهدی) واریز کرده و در این حماسه و همدلی سهیم شوند.
محدودیت زمانی فراتر رفت. لطفا یک بار دیگر کپچا را کامل کنید. × 1 =